Počet záznamů: 1  

Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu

  1. Jméno korporaceTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    Jiné jménoTechnická univerzita v Liberci. Hospodářská fakulta. Katedra marketingu
    Viz též (Novější záhlaví) Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu
    Zdroj datUngerman, Otakar: Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem, 2014 ; odkaz viz též
    www(Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu), cit. 11. 2. 2015 ; autoritní forma, odkaz viz též
    PoznámkaNovější název: Katedra marketingu a obchodu (od r. 2014).
    Druh soub.Soubor jmen korporací
    Odkazy (1) - Soubor jmen korporací
    (3) - Digitalizované dokumenty
    (10) - Odborná literatura, mapy
    Databáze národních autorit NK ČR
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.