Počet záznamů: 1  

Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu

  1. Jméno korporaceTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu
    Jiné jménoTechnická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta. Katedra marketingu a obchodu
    Viz též (Dřívější záhlaví) Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    Zdroj datUngerman, Otakar: Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem, 2014 ; autoritní forma
    www(Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu), cit. 11. 2. 2015 ; autoritní forma, odkaz viz též
    PoznámkaKatedra marketingu a obchodu vznikla v roce 2014 spojením Katedry marketingu a Katedry mezinárodního obchodu.
    Druh soub.Soubor jmen korporací
    Odkazy (1) - Soubor jmen korporací
    (3) - Odborná literatura, mapy
    Databáze národních autorit NK ČR
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.