Počet záznamů: 1  

Úvod do marketingové komunikace

  1. Autor Švandová, Zuzana, 1961- (Autor)
    NázevÚvod do marketingové komunikace / Zuzana Švandová
    Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2002
    Fyz.popis110 s. ; 21 cm
    ISBN80-7083-637-7 (brož.) : 115.00 Kč
    PoznámkyNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu
    Obsahuje bibliografii
    Určeno proPro kombinovaný studijní program Specializace v pedagogice
    Předmět.hesla marketingová komunikace
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    MDT658.8:316.77 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 213645Půjčovna literaturydepozitář

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.