Počet záznamů: 1
B-to-B marketing
Autor Lošťáková, Hana, 1953- (Autor) Název B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Professional publishing, 2005 Fyz.popis 186 s. : il. ISBN 80-86419-94-0 : 238.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografii Předmět.hesla podnikový management * strategický management * marketingový management * finanční analýza * finanční trhy Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 336.76 * 657.41/.45 * 005.21 * 658.01 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 225981 Půjčovna literatury depozitář J 225981 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1