Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum a jeho význam pro podnik
Autor Blažek, Tomáš (Autor) Název Marketingový výzkum a jeho význam pro podnik : bakalářská práce / Tomáš Blažek Další korp. Vysoká škola finanční a správní. Katedra ekonomiky a managementu Nakl.údaje Kladno : Vysoká škola finanční a správní, 2005/2006 Fyz.popis 54 l. : il. (částečně barev.) ISBN (Váz.) : 200.00 Kč Poznámky Anglické resumé. Nad názvem: Vysoká škola finanční a správní, Katedra ekonomiky a managementu, Bakalářské kombinované studium Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr vysokoškolské kvalifikační práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8.012.12 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info X 240148 Půjčovna literatury depozitář pouze prezenčně
Počet záznamů: 1