Počet záznamů: 1  

Marketing kulturního dědictví a umění

  1. Autor Johnová, Radka, 1958- (Autor)
    NázevMarketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová
    Část názvuArt marketing v praxi
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2008
    Fyz.popis284 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2724-0 349.00 Kč
    EdiceManažer. Marketing
    Edice/záhl. Manažer. Marketing
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla art marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt7.01/.09 - Umění * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT7.074/.075 * (075.8)
    AnotacePracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 263014Půjčovna literaturydepozitář
    Marketing kulturního dědictví a umění

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.