Počet záznamů: 1  

CIMA - B

  1. NázevCIMA - B : strategický marketingový management / [text zpracovala skupina autorů pod vedením Hany Lošťákové]
    Část názvuStrategický marketingový management
    Další autor Lošťáková, Hana, 1953- (Autor)
    Nakl.údajeV Praze : CIMA - Český institut pro marketing, [2007]
    Fyz.popis3 sv. : il. (některé barev.) ; 30 cm
    ISBN978-80-239-8387-6 (sv. 1-2 : brož.) 476.00 Kč
    PoznámkyNad názvem: Certifikované mimoškolní další vzdělávání marketing a prodej. Projekt CZ.04.3.07/3.2.01.2/2145. Z technických důvodů vydáno ve 3 sv.
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla strategický management * marketingový management * strategický marketing
    Forma, žánr učebnice * metodické příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT005.21 * 658.8:005 * 658.8:005.21 * (075) * (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 270847Půjčovna literaturydepozitář
    CIMA - B

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.