Počet záznamů: 1  

Strategic informative advertising in a horizontally differentiated duopoly

  1. Autor Çelik, Levent (Autor)
    NázevStrategic informative advertising in a horizontally differentiated duopoly / Levent Çelik
    Nakl.údajePrague : CERGE-EI, 2008
    Fyz.popis41 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7343-159-4 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.)
    978-80-7344-148-7 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.) : 200.00 Kč
    EdiceWorking paper series, ISSN 1211-3298 ; 359
    Edice/záhl. Working paper series (CERGE-EI)
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    Poznámka o jazykuČeské resumé
    Předmět.hesla televizní stanice * televizní pořady * televizní reklama * duopoly * experimentální ekonomie
    Forma, žánr studie
    Konspekt33 - Ekonomie
    MDT654.191 * 7.097 * 659.1:654.198 * 339.13.012.432 * 33-028.77 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 271222Půjčovna literaturydepozitářpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.