Počet záznamů: 1
Strategic informative advertising in a horizontally differentiated duopoly
Autor Çelik, Levent (Autor) Název Strategic informative advertising in a horizontally differentiated duopoly / Levent Çelik Nakl.údaje Prague : CERGE-EI, 2008 Fyz.popis 41 s. ; 21 cm ISBN 978-80-7343-159-4 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.) 978-80-7344-148-7 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.) : 200.00 Kč Edice Working paper series, ISSN 1211-3298 ; 359 Edice/záhl. Working paper series (CERGE-EI) Poznámky Obsahuje bibliografii Poznámka o jazyku České resumé Předmět.hesla televizní stanice * televizní pořady * televizní reklama * duopoly * experimentální ekonomie Forma, žánr studie Konspekt 33 - Ekonomie MDT 654.191 * 7.097 * 659.1:654.198 * 339.13.012.432 * 33-028.77 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 271222 Půjčovna literatury depozitář pouze prezenčně
Počet záznamů: 1