Počet záznamů: 1
99 tipů pro úspěšnější reklamu
Autor Monzel, Monika, 1967- (Autor) Název 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada Publishing, 2009 Fyz.popis 198 s. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2928-2 (brož.) : 349.00 Kč Edice Manažer. Marketing Edice/záhl. Manažer. Marketing Poznámky Přeloženo z němčiny Název originálu 99 Tips für erfolgreide Werbung Předmět.hesla reklama a propagace * psychologie reklamy Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 659.1:159.9 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 271728 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1