Počet záznamů: 1  

Moderní marketingová komunikace

  1. Autor Přikrylová, Jana, 1951- (Autor)
    NázevModerní marketingová komunikace / Jana Přikrylová, Hana Jahodová
    Další autor Jahodová, Hana, 1954- (Autor)
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2010
    Fyz.popis303 s. : il., mapy ; 25 cm
    ISBN978-80-247-3622-8 419.00 Kč
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyDotisk r. 2011
    Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla marketingová komunikace
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * (048.8)
    AnotacePublikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší č
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.3, z toho volných 3
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 286758Půjčovna literaturymístní sklad
    J 286758 aPůjčovna literaturymístní sklad
    J 286758 bPůjčovna literaturymístní sklad
    Moderní marketingová komunikace

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.