Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Autor Simová, Jozefína, 1965-2021 (Autor)
    NázevMarketingový výzkum / Jozefína Simová
    Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    VydáníVyd. 2.
    Nakl.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2010
    Fyz.popis138 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7372-662-1 (brož.) : 98.00 Kč
    PoznámkyNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro prezenční i kombinované studium na Ekonomické fakultě - 2. roč. oborů Ekonomika a management a Podniková ekonomika, 3. roč. oboru Textilní marketing
    Předmět.hesla marketingový výzkum
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.52 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 292194Půjčovna literaturymístní sklad
    Marketingový výzkum

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.