Počet záznamů: 1
Jak zákazník vnímá značku
Autor Du Plessis, Erik (Autor) Název Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Eric du Plessis Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Computer Press, 2011 Fyz.popis 256 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-3529-7 (brož.) : 399.00 Kč Poznámky Přeloženo z angličtiny Obsahuje bibliografii a rejstřík Název originálu Branded mind: what neuroscience really tells us about the puzzle of the brain and the brand Předmět.hesla oceňování obchodní značky * reklama a propagace * psychologie reklamy * emoce * psychologie osobnosti Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 659.1 * 159.942 * 159.923 * 659.1:159.9 * (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 300806 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1