Počet záznamů: 1
Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
Autor Tomek, Gustav, 1935-2017 (Autor) Název Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti / Gustav Tomek, Věra Vávrová Část názvu 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti Variantní název Vize tržního úspěchu, aneb, Deset otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti Deset otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti Vize tržního úspěchu Další autor Vávrová, Věra, 1955- (Autor) Vydání 1. vyd. Nakl.údaje [Praha] : Professional Publishing, 2012 Fyz.popis 262 s., [2] složené l. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-7431-071-3 (váz.) : 298.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla marketingový management * strategický marketing * řízení vztahů se zákazníky * inovace * konkurenceschopnost * logistika (management) Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 001.895 * 658.8:005 * 005.21 * 005.346 * 330.341.1 * 005.332.4 * 005.51 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 303692 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1