Počet záznamů: 1  

Marketing management

  1. Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    NázevMarketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa]
    Další autor Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor)
    Vydání14. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2013
    Fyz.popis814 s. : barev. il. ; 29 cm
    ISBN978-80-247-4150-5 2290.00 Kč
    PoznámkyGlosář
    Obsahuje bibliografické odkazy
    Název origináluMarketing, management
    Předmět.hesla marketingový management
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT(075)
    AnotaceČtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, m
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.3, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 314975Půjčovna literaturymístní skladvypůjčený (do 05.12.2024)
    J 314975 aPůjčovna literaturymístní skladvypůjčený (do 18.11.2024)
    J 314975 bPůjčovna literaturymístní skladvypůjčený (do 11.11.2024)
    Marketing management

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.