Počet záznamů: 1
Marketing management
Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor) Název Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa] Další autor Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor) Vydání 14. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2013 Fyz.popis 814 s. : barev. il. ; 29 cm ISBN 978-80-247-4150-5 2290.00 Kč Poznámky Glosář Obsahuje bibliografické odkazy Název originálu Marketing, management Předmět.hesla marketingový management Forma, žánr učebnice Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT (075) Anotace Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, m Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 3, z toho volných 0 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 314975 Půjčovna literatury místní sklad vypůjčený (do 05.12.2024) J 314975 a Půjčovna literatury místní sklad vypůjčený (do 18.11.2024) J 314975 b Půjčovna literatury místní sklad vypůjčený (do 11.11.2024)
Počet záznamů: 1