Počet záznamů: 1
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu
Autor Tahal, Radek, 1970- (Autor) Název Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu / Radek Tahal Vydání Vydání první Nakl.údaje V Praze : C.H. Beck, 2015 Fyz.popis x, 99 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7400-585-5 Kč 290.00 Edice Beckovy ekonomické učebnice Edice/záhl. Beckovy ekonomické učebnice Poznámky Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketingový výzkum * sběr dat Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.52 * 005.311 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 340185 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1