Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Autor Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor)
    NázevStrategický marketing : pro kombinovanou formu studia / Jaroslava Dědková
    Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu (Nakladatel, vydavatel)
    VydáníVydání 1.
    Nakl.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2017
    Fyz.popis147 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7494-353-9 Kč 98.00
    PoznámkyNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro studenty Ekonomické fakulty TUL
    Předmět.hesla strategický marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.21 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 362839Půjčovna literaturymístní sklad
    Strategický marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.