Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Autor Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor) Název Strategický marketing : pro kombinovanou formu studia / Jaroslava Dědková Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu (Nakladatel, vydavatel) Vydání Vydání 1. Nakl.údaje Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2017 Fyz.popis 147 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7494-353-9 Kč 98.00 Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu Obsahuje bibliografii Určeno pro studenty Ekonomické fakulty TUL Předmět.hesla strategický marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.21 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 362839 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1