Počet záznamů: 1
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Autor Young, Miles, 1954- (Autor) Název Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young Unif.název Ogilvy on advertising in the digital age. Česky Další autor Juppa, Vlastimil (Překladatel) Vydání První české vydání Nakl.údaje Praha : Svojtka & Co., s.r.o., 2018 Fyz.popis 288 stran ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm ISBN 978-80-256-2159-2 Kč 699.00 Poznámky Z angličtiny přeložil Vlastimil Juppa. Poznámky. Obsahuje rejstřík Předmět.hesla Ogilvy, David, 1911-1999 20. století podnikatelé - Spojené státy americké - 20. století * reklama a propagace * internetová reklama * dějiny reklamy Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658-051 * 659.1 * 659.19 * 659.1(091) * (437.3) * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 364177 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1