Počet záznamů: 1  

Marketing v chemickém a potravinářském průmyslu

  1. Autor Grosová, Stanislava, 1954- (Autor)
    NázevMarketing v chemickém a potravinářském průmyslu / Stanislava Grosová
    Další korp. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze. Ediční středisko
    Vysoká škola chemicko-technologická v Praze. Chemicko-inženýrská fakulta
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePraha : VŠCHT, 1994
    Fyz.popis108 s. : il. ; 29 cm
    ISBN80-7080-215-4 Kč 23,50
    PoznámkyNad názvem: Ediční a audiovizuální centrum VŠCHT. Na obálce nad názvem: Fakulta chemicko-inženýrská. 100 výt.. Dotisk r. 1997. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Klíč.slovacenová politika * chemický průmysl * distribuční politika * komunikační politika * marketing * marketingové plánování * marketingový výzkum * potravinářský průmysl * segmentace trhu * výrobková politika
    Předmět.heslamarketing - průmysl potravinářský - skripta vysokošk. * marketing - průmysl chemický - skripta vysokošk.
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    MDT663/664 * 658.8 * 66.01
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Marketing v chemickém a potravinářském průmyslu
    Marketing v chemickém a potravinářském průmyslu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.