Počet záznamů: 1  

Úvod do marketingové strategie

  1. Autor Švandová, Zuzana, 1961- (Autor)
    NázevÚvod do marketingové strategie / Zuzana Švandová
    Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2005
    Fyz.popis98 s. : il. ; 29 cm
    ISBN80-7083-918-X
    PoznámkyNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla strategický marketing * 7 strategic marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.21 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Úvod do marketingové strategie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.