Počet záznamů: 1  

Firemní komunikace a řízení reputace

  1. Autor Bystrov, Vladimír, 1970- (Autor)
    NázevFiremní komunikace a řízení reputace / Vladimír Bystrov, Miloš Růžička
    Další autor Růžička, Miloš, 1973- (Autor)
    Další korp. Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav (Nakladatel, vydavatel)
    Vydání1. vydání
    Nakl.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2006
    Fyz.popis129 stran
    ISBN80-210-4104-8
    EdiceStudium pro praxi
    Edice/záhl.Studium pro praxi
    PoznámkyPod názvem: International Institute of Political Science of Masaryk University in Brno. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla image organizace * public relations * manažerská komunikace * marketingová komunikace * 7 corporate image * 7 public relations * 7 communication in management * 7 communication in marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT005.336.6 * 659.4 * 005.57 * 658.8:316.77 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Firemní komunikace a řízení reputace

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.