Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a případové studie

  1. Autor Hesková, Marie, 1948- (Autor)
    NázevMarketingová komunikace a případové studie / Marie Hesková a kolektiv
    Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta managementu
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePraha : Oeconomica, 2004
    Fyz.popis127, 28 s. ; 30 cm
    ISBN80-245-0675-0
    Poznámky300 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu Jindřichův Hradec. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Určeno proUrčeno pro bakalářské a inženýrské studium
    Předmět.hesla marketingová komunikace * 7 communication in marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice * 658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * (075.8)
    AnotacePublikace podává výklad o metodách práce v marketingové komunikaci a jejích nástrojích - reklamě, public relations a v přímém marketingu.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Marketingová komunikace a případové studie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.