Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Autor Malý, Václav (Autor)
    NázevMarketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý
    Název v tirážiMarketingový výzkum - Teorie a praxe
    Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePraha : Oeconomica, 2004
    Fyz.popis181 s. ; 30 cm
    ISBN80-245-0761-7 Kč 123,00
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
    Předmět.hesla marketingový výzkum * 7 marketing research
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.52 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Marketingový výzkum

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.