Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Autor Horáková, Helena (Autor) Název Strategický marketing [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autoři textu Helena Horáková, Martina Blažková Variantní název MG_411 Strategický marketing Další autor Blažková, Martina, 1975- Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Nakl.údaje V Praze : [Oeconomica], 2002 Fyz.popis 1 elektronický optický disk (CD-ROM) : barev. ; 12 cm + 1 příručka (21 s.) ISBN 80-245-0358-1 (příloha) Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Sériové číslo: 3107-0008. Název z titulní obrazovky Příloha obsahuje bibliografii Předmět.hesla strategický marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * CD-ROM MDT 658.8.012.2 * (075.8) * (0.034.4) Anotace Proces vytvoření souboru marketingových cílů podniku a formulování strategií pro jejich dosažení Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Audiovizuální a elektronické zdroje Signatura Lokace Dislokace Info T 268 Všeobecná studovna depozitář pouze prezenčně
Počet záznamů: 1