Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Autor Horáková, Helena (Autor)
    NázevStrategický marketing [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autoři textu Helena Horáková, Martina Blažková
    Variantní názevMG_411 Strategický marketing
    Další autor Blažková, Martina, 1975-
    Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    Nakl.údajeV Praze : [Oeconomica], 2002
    Fyz.popis1 elektronický optický disk (CD-ROM) : barev. ; 12 cm + 1 příručka (21 s.)
    ISBN80-245-0358-1 (příloha)
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Sériové číslo: 3107-0008. Název z titulní obrazovky
    Příloha obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla strategický marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * CD-ROM
    MDT658.8.012.2 * (075.8) * (0.034.4)
    AnotaceProces vytvoření souboru marketingových cílů podniku a formulování strategií pro jejich dosažení
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Audiovizuální a elektronické zdroje
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    T 268Všeobecná studovnadepozitářpouze prezenčně
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.