Počet záznamů: 1
Výzkum trhu v německém jazyce
Autor Bártová, Hilda (Autor) Název Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. 1. část / Hilda Bártová Souběžný název Marktforschung in deutscher Sprache Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Oeconomica, 2002 Fyz.popis 47 s. ISBN 80-245-0435-9 : 60.00 Kč Poznámky Text německy. Náklad 100 výtisků. Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská Obsahuje bibliografii Určeno pro Určeno pro studium na VŠE Praha Předmět.hesla marketingový výzkum * němčina * oborová terminologie Forma, žánr texty * učebnice vysokých škol MDT 658.8.012.12 * 811.112.2 * 81`373.46 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. němčina Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 201430/I Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1