Počet záznamů: 1
Optimal timing of TV commercials: symmetrical model
Autor Kadlec, Tomáš, 1980- (Autor) Název Optimal timing of TV commercials: symmetrical model / Tomáš Kadlec Nakl.údaje Prague : Charles University, CERGE-EI, 2002 Fyz.popis 27 s. ISBN 80-86286-75-4 : 50.00 Kč Edice Working paper series ; 195 Edice/záhl. Working paper series (CERGE-EI) Poznámky Text anglicky Obsahuje bibliografické odkazy Předmět.hesla televizní stanice * televizní reklama Forma, žánr příručky MDT 654.191 * 659.1:654.198 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 202131 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1