Počet záznamů: 1
Marketing od A do Z
Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor) Název Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová] Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Management Press, 2003 Fyz.popis 203 s. ISBN 80-7261-082-1 : 360.00 Kč Edice Knihovna světového managementu Edice/záhl. Knihovna světového managementu Poznámky Obsahuje rejstříky Název originálu Marketing Insights from A to Z : 80 Concepts Every Manager Needs To Know Předmět.hesla marketing Forma, žánr přehledy MDT 339.138 * 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 4, z toho volných 4 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 203552 a Půjčovna literatury depozitář J 203552 c Půjčovna literatury depozitář J 203552 f Půjčovna literatury depozitář J 203552 g Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1