Počet záznamů: 1
Brand building
Autor Aaker, David A., 1938- (Autor) Název Brand building : budování obchodní značky / David A. Aaker ; [překlad Vilém Jungmann] Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Computer Press, 2003 Fyz.popis xiv, 312 s. : il. ISBN 80-7226-885-6 : 390.00 Kč Edice Praxe manažera Edice/záhl. Praxe manažera (Computer Press) Poznámky Přeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík Název originálu Building Strong Brands Předmět.hesla oceňování obchodní značky * strategický management * strategický marketing Forma, žánr příručky MDT 65.012.2 * 658.8 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 205592 Půjčovna literatury depozitář J 205592 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1