Počet záznamů: 1
Guerilla marketing
SYS 0664592 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-KlSVK 005 20220208155951.3 007 ta 008 090304s2009----xr--^^^e--^^^-001-0-cze-d 015 $a cnb001857101 020 $a 978-80-251-2472-7 (brož.) : $c 499.00 Kč 035 $a (OCoLC)320228022 040 $a KLG001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 339.138 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*p0052955 $a Levinson, Jay Conrad, $d 1933- $4 aut 245 10
$a Guerilla marketing / $c Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2009 300 $a 326 s. ; $c 23 cm 500 $a Přeloženo z angličtiny 500 $a Obálkový podnázev: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing! 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 650 07
$7 kl_us_auth*h0000652 $a marketing $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky $2 czenas 700 1-
$7 kl_us_auth*0256910 $a Schürerová, Lucie, $d 1978- $4 trl 765 0-
$t Guerrilla marketing $9 Česky 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1