Počet záznamů: 1
Moderní marketingová komunikace
SYS 0754558 LBL 00830nam^a2200277^a^4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830014932.1 007 ta 008 100908s2010^^^^xr^ab^^e------001-0-cze-d 015 $a cnb002125053 020 $a 978-80-247-3622-8 $q (váz.) : $c 419.00 Kč 035 $a (OCoLC)670482229 040 $a ABA001 $b cze $d KLG001 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*p0043607 $a Přikrylová, Jana, $d 1951- $4 aut 245 10
$a Moderní marketingová komunikace / $c Jana Přikrylová, Hana Jahodová 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2010 300 $a 303 s. : $b il., mapy ; $c 25 cm 490 1-
$a Expert 500 $a Dotisk r. 2011 504 $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší č $c flexibooks 546 $a Anglické resumé 650 07
$7 kl_us_auth*h0004159 $a marketingová komunikace $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003045 $a monografie $2 czenas 700 1-
$7 kl_us_auth*0282808 $a Jahodová, Hana, $d 1954- $4 aut 830 -0
$7 kl_us_auth*u0000922 $a Expert (Grada) $0 s 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1