Počet záznamů: 1  

Copywriting

  1. SYS0775997
    LBL
      
    00744nam^a2200229^a^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20230830033543.3
    007
      
    ta
    008
      
    110203s2011^^^^xr^a^^^e^^^^^^001^0^cze^d
    015
      
    $a cnb002162349
    020
      
    $a 978-80-251-3269-2 (brož.) : $c 297.00 Kč
    035
      
    $a (OCoLC)707610056
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d KLG001
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt
    080
      
    $a 659.131.2 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0290892 $a Horňáková, Michaela $4 aut
    245
    10
    $a Copywriting : $b podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / $c Michaela Horňáková
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2011
    300
      
    $a 252 s. : $b il. ; $c 23 cm
    500
      
    $a Obálkový podnázev: praktický průvodce tvorbou textů, které prodávají
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům: Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají Správná volba klíčových slov v rámci SEO Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média Volba atraktivních názvů výrobků a obalů O autorce: Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010. $c flexibooks
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0201406 $a reklamní texty $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0009153 $a psané texty $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky $2 czenas
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.