Počet záznamů: 1
Copywriting
SYS 0775997 LBL 00744nam^a2200229^a^4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830033543.3 007 ta 008 110203s2011^^^^xr^a^^^e^^^^^^001^0^cze^d 015 $a cnb002162349 020 $a 978-80-251-3269-2 (brož.) : $c 297.00 Kč 035 $a (OCoLC)707610056 040 $a ABA001 $b cze $d KLG001 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt 080 $a 659.131.2 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0290892 $a Horňáková, Michaela $4 aut 245 10
$a Copywriting : $b podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / $c Michaela Horňáková 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2011 300 $a 252 s. : $b il. ; $c 23 cm 500 $a Obálkový podnázev: praktický průvodce tvorbou textů, které prodávají 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům: Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají Správná volba klíčových slov v rámci SEO Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média Volba atraktivních názvů výrobků a obalů O autorce: Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010. $c flexibooks 650 07
$7 kl_us_auth*0201406 $a reklamní texty $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0009153 $a psané texty $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky $2 czenas 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1