Počet záznamů: 1  

Jak cool značky zůstávají hot

  1. Bergh, Joeri van den, 1971-

    Jak cool značky zůstávají hot : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" / Joeri van den Bergh, Mattias Behrer ; [přeložila Libuše Mohelská]. -- 1. vyd. -- Brno : BizBooks, 2012. -- 248 s. : il. ; 23 cm. -- Přeloženo z angličtiny?. -- Poznámky. -- Obsahuje rejstřík. -- ISBN : 978-80-265-0002-5 (brož.) : 399.00 Kč.
    I. Behrer, Mattias


    marketing * oceňování obchodní značky * řízení značky * mladí lidé * marketingový management * monografie
    658.8:316.77 * 316.346.3-053.81 * 339.138 * 658.8 * (048.8)
    658 - Řízení a správa podniku


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.