Počet záznamů: 1  

Výukové metody v pedagogice

  1. SYS0839404
    LBL
      
    00816nam^a2200229^a^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20230830021344.1
    007
      
    ta
    008
      
    120210s2012^^^^xr^a^^^e------001-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002342092
    020
      
    $a 978-80-247-4100-0 $q (brož.) : $c 229.00 Kč
    035
      
    $a (OCoLC)791319312
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d KLG001
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 371.3 $2 MRF
    080
      
    $a 37.01 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0283124 $a Zormanová, Lucie, $d 1983- $4 aut
    245
    10
    $a Výukové metody v pedagogice : $b tradiční a inovativní metody, transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky, klasifikace výukových metod / $c Lucie Zormanová
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2012
    300
      
    $a 155 s. : $b il. ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Pedagogika
    500
      
    $a Obálkový podnázev: s praktickými ukázkami
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Jedinečný didaktický text se komplexně zabývá tématem výukových metod jejich vývojem a klasifikací. Popisuje jak metody tradiční, tak inovativní a snaží se je přehledně a pomocí názorných příkladů přiblížit čtenářům, a poskytnout tak inspiraci při přípravě moderní výuky. Publikace patří k základní výbavě každého studenta učitelských oborů a každého pedagoga. $c flexibooks
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0002527 $a pedagogika
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0002730 $a vyučovací metody
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005027 $a studium a výuka
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003029 $a studie $2 czenas
    830
    -0
    $7 kl_us_auth*0221426 $a Pedagogika (Grada)
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.