Počet záznamů: 1
Skvělé služby
SYS 0899648 LBL 01398nam^a2200433^a^4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830015333.2 007 ta 008 130225s2013^^^^xr^a^^^e^f^^^^000^0^cze^d 015 $a cnb002443604 020 $a 978-80-247-4711-8 $q (brož.) : $c 249.00 Kč 035 $a (OCoLC)842344251 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 $d KLG001 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4 080 $a 338.46 $2 MRF 080 $a 005 $2 MRF 080 $a 330.341.1 $2 MRF 080 $a 005.346 $2 MRF 080 $a (0.062) $2 MRF 245 00
$a Skvělé služby : $b jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou / $c Adam Hazdra ... [et al.] 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2013 300 $a 160 s. : $b il. ; $c 21 cm 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy 520 3-
$a Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc. Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderní $c flexibooks 650 07
$7 kl_us_auth*h0000733 $a služby $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0004791 $a management $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0222603 $a inovace $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0007472 $a řízení vztahů se zákazníky $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003051 $a populárně-naučné publikace $2 czenas 700 1-
$7 kl_us_auth*0322746 $a Hazdra, Adam $4 aut 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1