Počet záznamů: 1
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Autor Lošťáková, Hana, 1953- (Autor) Název Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv Vydání První vydání Nakl.údaje Praha : Grada Publishing, 2017 Fyz.popis 310 stran : ilustrace, grafy ; 24 cm ISBN 978-80-271-0419-2 Kč 399.00 Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámka o jazyku České a anglické resumé Předmět.hesla průmyslový marketing * řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.849.2 * 005.346 * (048.8:082) Anotace Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 358201 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1