Počet záznamů: 1
Marketing v chemickém a potravinářském průmyslu
Autor Grosová, Stanislava, 1954- (Autor) Název Marketing v chemickém a potravinářském průmyslu / Stanislava Grosová Další korp. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze. Ediční středisko Vysoká škola chemicko-technologická v Praze. Chemicko-inženýrská fakulta Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : VŠCHT, 1994 Fyz.popis 108 s. : il. ; 29 cm ISBN 80-7080-215-4 Kč 23,50 Poznámky Nad názvem: Ediční a audiovizuální centrum VŠCHT. Na obálce nad názvem: Fakulta chemicko-inženýrská. 100 výt.. Dotisk r. 1997. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Klíč.slova cenová politika * chemický průmysl * distribuční politika * komunikační politika * marketing * marketingové plánování * marketingový výzkum * potravinářský průmysl * segmentace trhu * výrobková politika Předmět.hesla marketing - průmysl potravinářský - skripta vysokošk. * marketing - průmysl chemický - skripta vysokošk. Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 663/664 * 658.8 * 66.01 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1