Počet záznamů: 1
Šíleně jednoduché
SYS 0887937 LBL 00000nam-a22^^^^^-a-4500 003 CZ-KlSVK 005 20220208165431.6 007 ta 008 130123s2013----xr-----e------001-0-cze-d 015 $a cnb002396311 020 $a 978-80-265-0048-3 $q (brož.) : $c 299.00 Kč 035 $a (OCoLC)829660889 040 $a KLG001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 043 $a n-us--- 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt 080 $a 004.38:338.45 $2 MRF 080 $a 658:17.024.4 $2 MRF 080 $a 004 $2 MRF 080 $a 005.591 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0320200 $a Segall, Ken $4 aut 245 10
$a Šíleně jednoduché : $b posedlost, která pohání Apple k úspěchu / $c Ken Segall ; [překlad Zdeněk Mužík] 250 $a 1. vyd. 260 $a Brno : $b BizBooks, $c 2013 300 $a 220 s. ; $c 24 cm 500 $a Přeloženo z angličtiny 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a „Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami." – Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998. Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě. Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu – využijete je ve všech oblastech podnikání. Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky. Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW. $c flexibooks 610 27
$7 kl_us_auth*0264410 $a Apple Computer, Inc. $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0247281 $a počítačový průmysl $z Spojené státy americké $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0222133 $a úspěch v podnikání $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0000425 $a informační technologie $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0211292 $a management změny $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003045 $a monografie $2 czenas 765 0-
$t Insanely Simple $9 Česky 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1