Počet záznamů: 1  

Šíleně jednoduché

  1. SYS0887937
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^-a-4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20220208165431.6
    007
      
    ta
    008
      
    130123s2013----xr-----e------001-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002396311
    020
      
    $a 978-80-265-0048-3 $q (brož.) : $c 299.00 Kč
    035
      
    $a (OCoLC)829660889
    040
      
    $a KLG001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    043
      
    $a n-us---
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt
    080
      
    $a 004.38:338.45 $2 MRF
    080
      
    $a 658:17.024.4 $2 MRF
    080
      
    $a 004 $2 MRF
    080
      
    $a 005.591 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0320200 $a Segall, Ken $4 aut
    245
    10
    $a Šíleně jednoduché : $b posedlost, která pohání Apple k úspěchu / $c Ken Segall ; [překlad Zdeněk Mužík]
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b BizBooks, $c 2013
    300
      
    $a 220 s. ; $c 24 cm
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a „Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami." – Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998. Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě. Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu – využijete je ve všech oblastech podnikání. Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky. Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW. $c flexibooks
    610
    27
    $7 kl_us_auth*0264410 $a Apple Computer, Inc. $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0247281 $a počítačový průmysl $z Spojené státy americké $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0222133 $a úspěch v podnikání $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0000425 $a informační technologie $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0211292 $a management změny $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003045 $a monografie $2 czenas
    765
    0-
    $t Insanely Simple $9 Česky
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.