Počet záznamů: 1
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
Autor Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Název Teorie a praxe v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol. Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Nakladatel, vydavatel) Vydání 1. vydání Nakl.údaje Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015 Fyz.popis 190 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-87500-68-2 Kč 199.00 Edice Protipóly marketingové komunikace Edice/záhl. Protipóly marketingové komunikace Poznámky Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 200 výtisků. Na hřbetu označení: VeRBuM 1506 Obsahuje bibliografie Poznámka o jazyku Částečně slovenský text, česká a anglická resumé Předmět.hesla marketingová komunikace * marketing * reklama a propagace Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 * 658.8 * 659.1 * (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština * slovenština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 367199 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1