Počet záznamů: 1
Jak se budují značky
Autor Sharp, Byron (Autor) Název Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov Unif.název How brands grow, what marketers don't know. Česky Další autor Sumcov, Petr, 1969- (Překladatel) Nakl.údaje Praha : Dobrovský, 2018 Fyz.popis 241 stran ; 24 cm ISBN 978-80-7390-618-4 Kč 399.00 Edice Knihy Omega Edice/záhl. Knihy Omega Poznámky Přeloženo z angličtiny Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii Předmět.hesla oceňování obchodní značky * řízení značky * marketing * management * konkurenceschopnost * identita organizace Forma, žánr příručky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 658.626 * 658.8 * 005 * 339.137.2 * 005.336 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 365395 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1