Počet záznamů: 1  

Event marketing

  1. Autor Šindler, Petr, 1972- (Autor)
    NázevEvent marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2003
    Fyz.popis236 s. : barev. il. ; 24 cm
    ISBN80-247-0646-6 (váz.) : 369.00 Kč
    EdiceManažer
    Edice/záhl. Manažer
    PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla event marketing
    Forma, žánr studie
    MDT658.8:394.4 * (048.8)
    AnotaceJak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event mark
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 213240Půjčovna literaturydepozitář
    Event marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.