Počet záznamů: 1  

Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti

  1. Autor Tomek, Gustav, 1935-2017 (Autor)
    NázevVize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti / Gustav Tomek, Věra Vávrová
    Část názvu10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
    Variantní názevVize tržního úspěchu, aneb, Deset otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
    Deset otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
    Vize tržního úspěchu
    Další autor Vávrová, Věra, 1955- (Autor)
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údaje[Praha] : Professional Publishing, 2012
    Fyz.popis262 s., [2] složené l. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-7431-071-3 (váz.) : 298.00 Kč
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla marketingový management * strategický marketing * řízení vztahů se zákazníky * inovace * konkurenceschopnost * logistika (management)
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT001.895 * 658.8:005 * 005.21 * 005.346 * 330.341.1 * 005.332.4 * 005.51 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 303692Půjčovna literaturymístní sklad
    Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.