Počet záznamů: 1
Výzkum trhu v německém jazyce
Autor Bártová, Hilda (Autor) Název Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta Souběžný název Marktforschung in deutscher Sprache Další autor Bárta, Vladimír, 1933- (Autor) Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Vydání Vyd. 2., přeprac. Nakl.údaje Praha : Oeconomica, 2004 Fyz.popis 215 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-245-0779-X Kč 137,00 Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 100 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Poznámka o jazyku Německý text Předmět.hesla marketingový výzkum * němčina * odborné texty * 7 marketing research * 7 German language * 7 professional texts Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.52 * 811.112.2 * 81'42'373.46 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. němčina URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1