Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Autor Strnad, Pavel, 1938-2014 (Autor) Název Strategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková Další autor Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor) Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Vydání Vyd. 2. Nakl.údaje Liberec : Technická univerzita, 2004 Fyz.popis 127 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7083-826-4 Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno pro studenty 3. roč. HF Předmět.hesla strategický marketing * 7 strategic marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.21 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1