Počet záznamů: 1  

Emoce

  1. SYS1170884
    LBL
      
    01432nam^a2200433^i^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20230830035102.3
    007
      
    ta
    008
      
    180201s2018^^^^xr-a---e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002977546
    020
      
    $a 978-80-247-5128-3 $q (brožováno) : $c Kč 329.00
    035
      
    $a (OCoLC)1028188830
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d KLG001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 159.93/.94 $x Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a 159.942 $2 MRF
    080
      
    $a 159.922 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0380254 $a Poláčková Šolcová, Iva $4 aut
    245
    10
    $a Emoce : $b regulace a vývoj v průběhu života : funkce a zákonitosti emocí, sociální a kulurní souvislosti, měření emocí / $c Iva Poláčková Šolcová
    250
      
    $a Vydání 1.
    264
    -1
    $a Praha : $b Grada, $c 2018
    300
      
    $a 237 stran ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Psyché
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Kniha se zabývá složitou otázkou, co jsou emoce a jak s nimi zacházet. Projevovat je, či neprojevovat? Okřiknout dítě, aby se uklidnilo, nebo ho nechat vyvztekat? Potlačovat pocity osamělosti, anebo se s nimi svěřit blízkým lidem? Strpět nepřátelství kolegy, či položit na stůl výpověď? $c flexibooks
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0004609 $a emoce $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0002340 $a vývojová psychologie $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003045 $a monografie $2 czenas
    830
    -0
    $7 kl_us_auth*u0000811 $a Psyché (Grada)
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.