Počet záznamů: 1  

Moderní marketingová komunikace

  1. Přikrylová, Jana, 1951-

    Moderní marketingová komunikace / Jana Přikrylová, Hana Jahodová. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2010. -- 303 s. : il., mapy ; 25 cm. -- (Expert). -- Dotisk r. 2011. -- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík. -- Abstrakt: Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší č. -- Anglické resumé. -- ISBN : 978-80-247-3622-8 (váz.) : 419.00 Kč.
    I. Jahodová, Hana, 1954-


    marketingová komunikace * monografie
    658.8:316.77 * (048.8)
    658 - Řízení a správa podniku


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.