Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Tahal, Radek, 1970-

    Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv. -- První vydání. -- Praha : Grada Publishing, 2017. -- 261 stran : ilustrace ; 25 cm. -- (Expert). -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. -- Abstrakt: Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. -- ISBN : 978-80-271-0206-8 (vázáno) : Kč 349.00.

    marketingový výzkum - metody * neuromarketing * příručky
    658.8:005.52 * 658.8:159.91 * (035)
    658 - Řízení a správa podniku


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.