Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0201326^"
  1. Jak cool značky zůstávají hot : marketing zaměřený na mladou "generaci Y" / Joeri van den Bergh, Mattias Behrer ; [přeložila Libuše Mohelská] .  Brno :  BizBooks,  2012 .  248 s.   [1, z toho volných 1]
    Jak cool značky zůstávají hot
  2. Marketingová komunikace / Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh ; [přeložila Vlasta Šafaříková] .  Praha :  Grada,  2003 .  581 s., [16] s. barev. obr. příl.   [3, z toho volných 3]
    Marketingová komunikace


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.