Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 22  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth p0044310^"
  1. Marketing při utváření podnikové strategie / Milan Kašík, Karel Havlíček .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2015 .  274 s.   [2, z toho volných 2]
    Marketing při utváření podnikové strategie
  2. Tiskový mluvčí : řízená komunikace s veřejností / Martin Švehla, Milan Kašík .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2014 .  134 s.   [1, z toho volných 1]
    Tiskový mluvčí
  3. Marketing při utváření podnikové strategie / Milan Kašík, Karel Havlíček .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2012 .  262 s.   [2, z toho volných 2]
    Marketing při utváření podnikové strategie
  4. Marketing při utváření podnikové strategie / Milan Kašík, Karel Havlíček .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2009 .  256 s.   [2, z toho volných 2]
    Marketing při utváření podnikové strategie
  5. Marketingové řízení zahraničního obchodu / Karel Havlíček, Milan Kašík .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2008 .  106 s.   [2, z toho volných 2]
    Marketingové řízení zahraničního obchodu
  6. Marketingová komunikace podniku s médii. I, (Základy tvorby psaných projevů) / Pavel Čírtek, Milan Kašík .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2008 .  113 s.   [2, z toho volných 2]
    Marketingová komunikace podniku s médii
  7. Marketingové řízení zahraničního obchodu / Karel Havlíček, Milan Kašík .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 .  104 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketingové řízení zahraničního obchodu
  8. Public relations : (komunikace organizací) / Jitka Černá, Milan Kašík, Vilém Kunz .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 .  87 s.   [2, z toho volných 2]
    Public relations
  9. Marketingové řízení malých a středních podniků / Karel Havlíček & Milan Kašík .  Praha :  Management Press,  2005 .  171 s.   [2, z toho volných 2]
    Marketingové řízení malých a středních podniků
  10. Podnikový marketing : (jak získat a udržet zákazníka) / Milan Kašík, Karel Havlíček .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2004 .  193 s.   [2, z toho volných 2]
    Podnikový marketing

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.