Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 15  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth p0030119^"
  1. O podstatě reklamy / Jaroslav Světlík .  Bratislava :  Eurokódex,  2012 .  312 s.   [1, z toho volných 1]
    O podstatě reklamy
  2. Marketingové řízení školy / Jaroslav Světlík .  Praha :  Wolters Kluwer Česká republika,  2009 .  328 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketingové řízení školy
  3. Marketingové řízení školy / Jaroslav Světlík .  Praha :  ASPI,  2006 .  300 s.   [3, z toho volných 3]
    Marketingové řízení školy
  4. Marketing - cesta k trhu / Jaroslav Světlík .  Plzeň :  Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk,  2005 .  340 s.   [2, z toho volných 1]
    Marketing - cesta k trhu
  5. Kulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising / Jaroslav Světlík .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati,  2005 .  34 s.  
    Kulturní aspekty české a evropské reklamy
  6. Marketing pro evropský trh / Jaroslav Světlík .  Praha :  Grada,  2003 .  272 s.   [3, z toho volných 3]
    Marketing pro evropský trh
  7. Marketing a reklama : učební text / Jaroslav Světlík .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací,  2003 .  170 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing a reklama
  8. Euromarketing : učební text / Jaroslav Světlík .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací,  2003 .  158 s.   [1, z toho volných 1]
    Euromarketing
  9. Marketing školy / Jaroslav Světlík .  Zlín :  Ekka,  1996 .  382 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing školy
  10. Základy tržní ekonomiky / Jaroslav Světlík .  Zlín :  EKKA,  1994 .  95 s   [1, z toho volných 1]
    kniha

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.