Výsledky vyhledávání
- Mezinárodní marketing / Hana Machková, Martin Machek . Praha : Grada Publishing, 2021 208 stran [1, z toho volných 0]
- Mezinárodní marketing / Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol. . V Praze : C.H. Beck, 2018 xxvi, 289 stran [1, z toho volných 1]
- Péče o dobré jméno země / Jana Peterková . Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2018 200 stran [1, z toho volných 1]
- Brand New : nová podoba značek / Olins Waly ; z anglického originálu ... Brand new: the shape of brands to come přeložil Petr Havlíček . Praha : Slovart, 2016 200 stran [1, z toho volných 1]
- International marketing : theory, practices and new trends / Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková, Gina Cook . Prague : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016 245 stran [1, z toho volných 1]
- Mezinárodní marketing : [strategické trendy a příklady z praxe] / Hana Machková . Praha : Grada, 2015 . 194 s. [1, z toho volných 1]
- Mezinárodní marketing a informační technologie : vybrané kapitoly / Bohumír Štědroň ... [et al.] . Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2011 . 195 s. [2, z toho volných 2]
- International marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv . V Praze : Oeconomica, 2010 . 191 s. [1, z toho volných 1]
- Mezinárodní marketing / Miroslava Vaštíková . Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2009 . 174 s. [1, z toho volných 1]
- Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě / Hana Machková . Praha : Grada, 2009 . 196 s. [2, z toho volných 2]