Výsledky vyhledávání
- Hitmakeři : tajemství popularity v éře rozptylování / Derek Thompson ; překlad Filip Drlík . V Brně : Jan Melvil Publishing, 2017 343 stran [1, z toho volných 1]
- Communication of cultural institutions in the era of new technologies : academic textbook / Katarzyna Walotek-Ściańska . Praha : Verbum, 2016 124 stran [1, z toho volných 1]
- Hudba a my : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 / Radim Bačuvčík . Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016 308 stran [1, z toho volných 1]
- Marketingové řízení divadel : jak vnímají návštěvníci divadlo? Jak vnímá divadlo návštěvníky? / Petr Dostál, Jitka Černá a kolektiv . Praha : Melandrium, 2015 229 stran [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
- Kulturní život a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013 / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2014 . 274 s. [1, z toho volných 1]
- Marketingové řízení památkových objektů / Petr Dostál, Jitka Černá a kolektiv . Praha : Ekopress , 2014 . 195 s. [1, z toho volných 1]
- Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012 / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2013 . 124 s. [1, z toho volných 1]
- RE:Publikum : možnosti spolupráce s publikem ve 21. století / [autorka úvodní studie Magdaléna Lišková ; sestavily Zina Gavrylyuk ... et al.] . Praha : Institut umění - Divadelní ústav, 2013 . 46 s. [1, z toho volných 1]
- Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2012 . 198 s. [1, z toho volných 0]
- Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2011 . 183 s. [1, z toho volných 1]